Khamis, Mei 10, 2012

Aku Jeles Lagi Daaa!



Alahaiii...
Ni yang bikin jeles nih...
Aku sekarang dok sibuk buat design kad jemputan kahwin dua pupu aku plak...
Dah lah muda 2 tahun dari aku, tp kawen dulu plak tu...Ceittt!
Huhuhu...
Apa2pun, semoga berbahagia dengan jejaka pilihan hati dan keluarga...
Sappo' mu di sini berjanji akan men'design'kan kad yang terbaek walaupun aku jeles sebab kau 'lengkai' aku...
Bolehnya kau kawen duluan, kesiannya aku...
Wahahaha...

Kepada Linda dan Ansar...
Selamat Pengantin Baru, Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat...
Insya Allah, Amin...


"Ya Allah, tenteramkanlah kedua mempelai ini sebagaimana Engkau telah mententeramkan Nabi Adam dengan Siti Hawa, Nabi Yusuf dengan Zulaikha dan Nabi Muhammad dengan Siti Khadijah.
Ya Allah, panjangkanlah umur kedua mempelai, terangilah hati mereka, teguhkanlah iman mereka, berkatilah amal perbuatan mereka, lapangkanlah rezeki mereka, dekatkanlah mereka menuju kebaikan, jauhkanlah mereka dari keburukan.
Ya Allah, kabulkanlah hajat mempelai untuk mendapatkan redha-Mu dan kasih sayang-Mu atas pernikahan ini. Selawat serta salam atas junjungan Nabi Muhammad SAW, keluarga dan para sahabat. Amiiin Yaa Rabbal 'Alamiiin..."

p/s: aku punya turn bila daaa??? huhuhu...



p/s lagi: kredit diberikan kepada semua sumber gambar-gambar di atas...thanks!


***UPDATE***
(11 May 2012 - 12.12 am)

My First Set Sketched...
How Was It???
Hehehe...
(Will have a lot of adjustment on the colour)






Tiada ulasan: