Sabtu, Oktober 23, 2010

3 Jam Di The Mines

Lbih kurg jam 12 tgahari, mnuju ke The Mines...
Tjuan...
Hnyalah mnemankan Zol, Safra dan Am utk beli barg2...
Yg bfungsi sbg produk pnjgaan kulit muka...
Hahaha...
Cdgn ku kpd dorg, ST. IVES Scrub dan Masker...
Am dgn Safra jek yg beli...
Zol masih lg syg sgt dgn Safi Rania Gold nya tu...
Apa yg dia beli, hnya Vitamin C...
Org degil kan, mmg mcm tu...
Huhuhu...

Pstu, p mkn d Food Court...
Lps mkn, round2 kjap...
Singgah d Big Apple, Am blanja Donut...
Aku mula2 xmau, sbb aku x blh mkn manis2 ni...
Tp Am pksa jgk ambik...
Demi mnghargai, ambik lah satu...
Yg penuh keju2 tu...
Hahaha...
Yg psti bkn coklat...
Tgk pun, aku rasa mau demam...
Huhuhu...

Aku plak p Subway dgn Safra...
Beli utk bekalan smpai mlm...
Lama x mkn Subway, tba2 teringin...
Angkut lah satu yg 6" Subway Club...

Lps beli2...
Jln2 lg, singgah d kdai Pet Lover...
Tgk2 hamster dan Guinea Pig...
Guinea Pig, binatang baru dlm kmus hdup Zol...
Hahaha...
Pstu tgk turtle...
Aku baru tau turtle blh pnjat tggi...
Hmmm...
Rndu dgn Wan dan Weh...
Apa lah khabar 2 ekor kura2 aku tu...

Bila smua xda bnda utk d beli...
Angkat kaki, blk...
Wlaupun skejap...
Tp ckup utk melakarkan sbuah kenangan d hujung mggu...

Thanks, everyone...!!!~
Thanks Am for the Donut...!!!~
Thanks Safra for the transportation...!!!~
Thanks Zol for ur shoulder that i keep slap...!!!~
Hahaha...

Tiada ulasan: