Rabu, Oktober 27, 2010

PENAT??? YA, SGT PENAT...!!!~

Rasa mau tdur spnjang hari jek...
Huhuhu...
Penat...!!!~
Pkara yg paling mmenatkan ialah bila kta lbih byk gunakan mental drpd fizikal...
Itulah yg buat aku rasa mau tdur jek...

Seawal pagi...
Rushing p kolej utk siapkan bbrapa notis dan psiapan bg event ptg hari...
Pstu msuk Lab Biology dan buat experiment psl DNA...
Buat model utk jd kan model tu Double Helix...
Hehehe...
Lab report mggu ni, aku yg buat...

Kmudian try dpt kan shuttle van utk blk kolej...
Malangnya, sdh kena tggl...
Maka tggu lah lg sejam...
Slama sejam tu, byk lah yg aku dpt kongsi dgn junior2 aku...
Thanks Aula dan kwn2nya...
Hehehe...

Smpai kolej, lunch dgn Zol, Aman, Zai, dan Faiz...
X dpt join Mdm Zai...
Atas faktor saiz dan ruang...
Hehehe...
Yg pnting, spnjang lunch tu...
Aku hnya mbebel kat Zol psl pkara yg org lain pun mls mau ckp sdh...
DEGILLL kan Zol ni???
Hisshhh...!!!~

Lps lunch dan discuss dgn Zai psl Registration Club...
Aku pun p blk Lab Applied Microb plak...
Experiment mggu ni, psl Biofilm...
Biofilm senang d dpti d permukaan gigi antara dgn gusi...
Lapisan yg licin tu, mngandungi pelbagai bakteria utk tjuan perlindungan gigi...
Tp bila berlebihan, akn blaku lah "PLAK" yg merosakkan gigi kta...
Hehehe...
Sucrose d jdkan sbg perangsang bg ptumbuhan bakteria2 tsebut...
Sbb tu, jgn kerap mkn gula2...

Hbs jek lab, trus bkejar utk msuk meeting Editorial Board jam 4 ptg plak...
Sblm tu, Club Registration blgsung d SU tnpa aku...
Apa2pun, trima kasih yg x thgga buat Huzaimi sbb byk tlg hari ni...
Thanks, Zai...!!!~

Utk meeting Editorial Board plak...
Alhamdulillah, smua ahli nya dtg...
D temani oleh Safra, Aidil, Zol, Zai, Ferman, dan Intan...
Selamat Dtg d ucapkan kpd Syed Faris, Zakwan, Naziham (Am), Cellen, dan Aman...
Trima kasih atas ksudian utk bkhidmat dlm pnghasilan Bulletin kolej kta...
Smoga Team MetaVerse ini akan BERJAYA dan mnjadi buah mulut smua pelajar d TPMC ini...!!!~
Gud Luck, Guys...!!!~

Lps meeting...
Dgn lgkah plahan...
Kmbali ke tmpt ku bteduh...
Room Sweet Room...!!!~
Tp bilik plak mcm sedih jek aku tgk...
Nnt aku btenaga aku kmas, ya...
Hehehe...

NEED SOME REST...!!!~

Tiada ulasan: