Ahad, Oktober 10, 2010

TAWAU...


Smggu sblm berangkat blk p KL...
Aku, mak, Uncle Zai dan Izan p Bandar Tawau...
Dgn hnya satu tjuan...
SHOPPING...!!!~
Hehehe...

Tp bkn utk aku...
Kbykannya utk kwn2ku d TPM...
Aku just beli baju 2 pasg dan kasut 2 pasg...
Thanks mak & Uncle sbb byk kluar duit utk byr smua barg2 yg aku angkut...
Hehehe...

Mula2 smpai Tawau, trus p Pasar Tanjung...
Cari Amplang dan Ikan Kurau kering masin...
Angkut Amplang dlm 10 peket yg masing2 sdh btuan...
Juga ikan kurau masin buat family Safra, Mun, dan Aidil juga Abg Lan...
Mun dan Aidil, sbb ajak aku p beraya rumah dorg...
Pstu Safra sbb sudi jmput aku d LCCT...

Lps tu, smbung p cari barg2 lain...
Kmudian, p lawat kakak spupu ku yg paling sweet, d rumahnya...
Hehehe...
Kak Sudak...!!!~
Just brehat kjap, dan bcrita2 smbil lyn karenah anaknya yg sgt aktif...
Iffah Syahirah...

Lps Zohor, singgah mkn d Restoran Millenium sblum blk Mostyn...
Lps pstikan smua barg2 sdh d beli...
Kmi pun btolak blk...
Hehehe...

Tiada ulasan: