Selasa, Julai 20, 2010

Yeah...!!!~ Volley Ball & Badminton AGAIN...!!!~

Ptg main Volley Ball dgn Aidil, Zaidul, Aqie, Intan, Zol, Lydia, dan smua lah...
Yg best, staff2 TPMC pun adaaa...!!!~
Tp aku x main sgt, sbb pkai kasut kulit yg btumit tu...
So just pkul2...
Cuma aku mau kata, court ptg kmarin (smlm bg smenanjung) sgt2 meriah...

Tp mlm hari aku beraksi...!!!~
Yeeehaaa...!!!~
Special thanks buat smua yg sama2 bermain badminton mlm td...
2 jam stgh, mmg sgt2 berbaloi...
Cuma aku saja yg tdk dpt memanfaatkan masa yg ada...
Mklum lah, ppuan...
Slalu jek bmslh, sbb tu kna stop awl...
*Hope u understand what i mean...

Antara yg ada smlm...
Syafiq President, Huzaimi, Amir, Zaidul, Naufal, Nabil, Taufiq, Azzan, Safra, Nun, Syafiqah, Yun, April, dan aku...
Hehehe...
Smua ni sbg latihan persediaan ke Karnival Sukan MASISWA d TAR College 31hb ni...
Kcuali aku, Azzan & Taufiq...
Kmi kan sport's man & woman...
Dtg join jek, pnas2kan bdan...
Hahaha...

Mula2 main pkul2 jek...
Pstu p pmainan yg serius skit...
Kami main MIX DOUBLE...
Antara aku & Taufiq lwan Safra & Azzan...
Tdk pyh d tnya, mstilah team aku dgn Taufiq yg menang...
Hahaha...
Biasalah, org lama...
Blh2 plak utk first set aku p buat kiraan lama (yg ada second server tu)...
Hehehe...
Penat bdk2 ni smua...
Utk first set, 15-9...
Utk second set, 21-14...
Better luck next time, Safra & Azzan...
Hehehe...

Pstu, aku p plak mau try main single dgn Nun...
Tp apakan daya, baru pkulan ptama...
Safra dah pggil kata "there's something"...
Oh, NO...!!!~
I hate this...!!!~
Time aku bsmgt, time tulah dia buat hal...!!!~
Arrggghhh...!!!~
So, aku just main pkul2 d court blkg (yg gelap skit)...
Itupun pyh lah sgt2 mau cover...

Aku hnya tlg2 ajar basic dgn bdk2 ppuan...
Pstu main half-court dgn Syafiq...
Ok, I lost my Smash and Back-Hand...
Where are they???
Yg bhasil hnya bola paras net (yg kena muka)...
Itupun x laju, klu kena sure x sakit...
Huhuhu...
Xpa, mgkin ni yg ptama kali sejak 7 tahun...
X pyh kira yg last sem, sbb tu aku pkai sandal, x serius main...

So far, aku tgk smua blh main...
Cuma bdk2 ppuan, ada yg prlu d btulkan skit (mcm lah aku ni hbat sgt plak, kan???)
Hehehe...
Tp serius, girls...
Training lbih2 lg, trutamanya bab rules & control bola...
Stamina pun, prlu sgt2...
Klu tdk, senang nak d buat main oleh lwn...
Aku xmau, peristiwa yg jd dgn aku brulang dgn kmu plak...
Malu, wei...!!!~
Klu kena 11-0, 11-0...
Hope they will perform much better lps go on for training bbrapa hari ni...


Lps training, bdk2 yg satu kreta dgn Nun trus blk hostel...
Kmi yg lain plak, p isi prut dlu...
Lapar laaa...
Azzan plak x bhnti2 mbebel sbb lapar...

Destination mkn, Sup d Bandar Tasik Selatan...
Mcm biasa, order Bihun Sup Campur (yg ada perut)...
Hahaha...
Perut dia sedaaappp...!!!~
p/s : ni jak lah, organ dlaman haiwan yg aku mkn...
Huhuhu...

Smbil2 mkn, crita2 psl performance, training, dan cari solution utk bbrapa mslh...
Hmmm...
Mmg best gather dgn bdk2 ni...
Yg d ckpkan smua bnda2 yg ada nilai dan punya motif tp santai...

Jam 1.30 pagi, baru smpai hostel...
Sdh mnta excuse dgn pak Guard awal2 utk blk lewat dr 12.00 t/mlm...
Alhamdulillah, lps lah utk aku dgn Safra masuk...
Thanks Nun sbb tlg mklumkan Pak Guard (Pkcik Bakry)...

Smpai bilik, rest seminit dua...
Pstu p mndi, online...
Dan ZzzzZzzzzZZZZ....

Yg psti, gud time with u all, guys...!!!~
Peluh byk yg kluar mlm td...
I rather spend my time with sport drpd buang masa dgn bnda2 yg hnya guna duit but nothing...
I love sports so much...!!!~


Tiada ulasan: