Selasa, Julai 27, 2010

Volleyball Lagi...


Hari ni, seawal pkul 9 pagi bdk2 volleyball dtg utk training...
Mcm biasa, Anwar, Ayie, Hairi, JJ, Pnjang, Zain dtg hari ni...
Oh ya, Aidil pun sggup dtg dr Nilai smata2 utk lpskan gian nak training dia tu...
Hehehe...
Syabas, utk smgt itu...!!!~

Mula2 mcm biasa, aku dduk tepi tgk dorg training...
Tp td dorg mnta tlg aku buat serve utk dorg tgk Rotation yg Nuar explain dgn dorg...
Mula2, bola ntah kemana mana aku serve...
Sakit tgn ni, jgn ckp lah...
Stelah bbrapa kali serve, barulah aku ok skit...
Hbs training pg, time dduk2 aku baru prasan, darah ku pecah d area pgelangan tgn...

Huhuhu...
Tkut2 kna nadi jek...
Sbb blm dpt rhythm yg dlu utk serve...
Baygkan lah, last aku main tahun 2003, Form 1 tuuu...

Pstu tggu sesi ptg plak...
Dah decide bip utk d guna jgk...
Kaler biru utk player lain, oren utk Libero (Aidil lah tu)...
Memandangkan Aidil ada, so aku tmankan dia d SU...
Dgn Anwar, Ayie, dan Hairi...

Ptg plak, aku join main...
Hahaha...
Mcm apa jek lah aku main...
Bola dtg, biar jek...
Klu smbut tu, mmg nasiblah...
Yalah, sdh lama x main, tkut bola pun adaaa...
So, aku lbih kpd serve bola jak...
Serve oklah buat masa ni...
Tp xlah sehebat dlu...
Hahaha...
(Poyo jek puji diri sndiri)...

Apa2pun, hari game MASISWA dah dkt...
Aku plak yg smakin bdebar...
Mudah2an bdk2 ni smua tunjukkan prestasi yg tbaik time game tu nnt...
Wish u all the best, guys...!!!~
I'm PROUD with U ALL...!!!~


Tiada ulasan: