Isnin, Oktober 29, 2012

Bachelor Degree, Here I Come!


Alhamdulillah...
My mem besar sudah bagi green light untuk aku sambung study...
Tapi dah kalau tanpa syarat, itu bukan my mem besar namanya...
Huhuhu...
Mak bagi a few conditions dan beberapa hal yang perlu aku penuhi...
Kalau aku lepas, barulah dia bagi aku blah dari sini, LAGI...
Hehehe...

Tapi oklah tu, sekurang-kurangnya mak aku dah nampak apa yang aku nampak...
Maksud aku, impian dan cita-cita serta kemampuanku yang masih lagi berkeinginan untuk menimba ilmu ke peringkat yang lebih tinggi daripada ini...
Impian ku tu semuanya demi mak dan keluarga jugak...
Hehehe...

Insya Allah, semoga hasrat dan niat ini yang mendapat restu orang tua...
Mendapat redha Allah serta dipermudahkan segalanya...
Sebab aku tau, Redhaullah Fi Redhaul Waalidain...


Tiada ulasan: