Isnin, Oktober 29, 2012

Terima Kasih!


Hampir 2 minggu lebih aku kembali ke kampung asal, Mostyn...
Hampir 2 minggu lebih juga aku tinggalkan Kuala Lumpur dan TPM College...
Aku tinggalkan semua insan-insan yang telah melakarkan pelbagai kenangan dalam diari hidupku...
Entah bila akan aku kembali ke sana???
Wallahu 'alam...

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang menemani saat-saat terakhirku di tanah Kuala Lumpur dan TPM College...
Daripada TPM College hinggalah ke LCCT Airport...

(Bilik yang sudah hampir dikosongkan sepenuhnya)
(Bilik ku yang sudah hampir kosong)
(Sesi angkut-angkut barang, terima kasih owner dua-dua kereta tu)
(Empat tahun! Empat tahun aku hidup dalam bilik ni...Aku sangat merinduinya!)
(Sabrina dan Naimah)
(Wan Via, Tok Wan dan Dullang)
(Alip, Iqram "Owner Unser" dan Fakharuddin "Owner Citra")
(Aqie dan Aku)

Terima kasih semua!


p/s: semua gambar hanyalah daripada camera henpon ku...masih menunggu e-mail gambar2 daripada Sabrina (camera din) dan juga Naimah...akan di'update' kemudian setelah menerima semua gambar...



Tiada ulasan: