Khamis, Julai 28, 2011

D'Santai & Downtown Cheras Mengikat Kasih


Rasanya selepas Grand E-Day terlalu lama jugak lah aku dan rakan2 tidak keluar makan malam bersama beramai2...
Hehehe...
Biasalah, masing2 back to study life balik lah...
Tapi bila masa yang ada dimanfaatkan untuk buat gathering sekali lagi bersama2...
Wahhh, hangat terasa kerinduan itu....
Huhuhu...
Walaupun aku selalu keluar dengan mereka, tapi tidaklah sekaligus seramai ini...
8 orang sekali jalan...
Dinner yang penuh gelak ketawa...
Diteruskan dengan Downtown Cheras yang pelbagai ragam...
Alih2, lain yang dicari lain yang dibeli...
Hehehe...

Aku hanya mahu simpulkan...
Dinner ni banyak mengingatkan aku keakraban aku bersama mereka dan juga rakan2 yang lain...
Bak kata Tika, masa yang paling dirindui ialah masa makan beramai2 bersama...
Tidak bermaksud kami kuat makan...
Tapi waktu makanlah segala perangai yang payah untuk di cover akan keluar secara automatik...
Dan itulah yang membentuk keakraban tanpa perlu cover2...
We are fren, and we really proud of it...!!!~
Thanks for the nite, everyone...!!!~
Really gonna miss a moment like this to be held again...
Especially yang akan fly ke US macam Aman, Zai dan Tika serta ada yang tidak dapat join dinner ni...
Juga yang akan sambung Ballarat iaitu Zol, Intan, dan En Labu...
Manakala aku dan Aqie ada plan tersembunyi...
Hahaha...
Apa2pun, thanks so much for this precious moments...
Looking forward untuk Iftar bersama lagi...
Oh Aidil, Ferry2 Boom2, Fazrin dan seluruh sanak saudara kembali lah kepangkuan kami puasa nanti, kita kenduri beramai2...
Hamparkan segala gelak ketawa dan gurau senda yang sekian lama terpendam...
Hehehe...


(Sudah agak lama dan jarang ambik gambar guna fon Sony k770i ku, so agak blurrr plak semua gambar...Hehehe...)

Tiada ulasan: