Ahad, Disember 26, 2010

Thanks For The Good News, Azzan...!!!~ Syg Azzan Lebih...!!!~

Aku saja mau kongsikan khabar yg buat aku bbunga2 smpai ke hari...
Dan buat aku x sabar2 utk tggu hari yg d mksudkan...
Hehehe...
Happy & Excited terlebih ni...
Hahaha...

Di suatu petang yg nyaman...
Sdg aku lena d buai mimpi2 mainan tdur...
Aku terjaga dek henpon ku yg menjerit2 minta aku tekan button "yes" d sblh kiri...
Satu SMS d terima, dgn keadaan mamai aku x kesah sapa sender nya...

Mesejnya berbunyi...
"Salam nek, dlm bulan 1 nenek dpt hamster tau. Just sdia kan sangkar, makanan, dan lain2...Ok nek? U will get 2 hamster...Haha..."
Tgk nama d atas, TPM Azzan selaku pengirim nya...
Hahaha...
Wahhh!!! Hepinyaaa...!!!~
My bday present akan dpt sebulan awal...!!!~
Huhuhu...

Masih teringat Michi dgn Nichi lari2 dlm bilikku...
Yg ni anak2 hamster bdua tulah...
Hehehe...
"Haha...Nak bg sekarang ni xleh sebab belum boleh lepas susu...So, tggu ye nek? Hee..."
X kesah laaa...
Bila2 pun boleh, asalkan adaaa...!!!~
Hahaha...

Thanks Azzan & akaknya...!!!~
Juga tuan yg punya hamster tu...
Huhuhu...
Syg kmu smua lebih2...!!!~

Tiada ulasan: