Sabtu, Disember 11, 2010

Detik2 Terakhir Semester Fall 2010

10 Disember 2010...
Hari terakhir utk Semester Fall 2010...
Juga berakhirnya Mun, Hakim, Cellen, dan ramai lg rakan2 lain d TPMC ni...

Hmmm...
Byk catatan suka duka bsama mreka...
Satu per satu kaki mreka melangkah pergi...
Hnya doa yg mampu ku bekalkan utk mngiringi langkah kaki mreka smua...
Smoga bjaya d masa hdpn...!!!~

Ni sdikit sbyk coretan detik2 akhir semester Fall 2010 yg xkan kembali lagi...
Happy Holiday, Guys...!!!~
Take Care...
I'm Gonna Miss U All...!!!~

Aidil tgh bckp dgn Ummi dia, tp mcm ckp dgn GF...

Am geget kuku...Eittt...!!!~

Hari last, krja pun kurg, exam pun sdh hbs...Santai laaa...

Aku kembg semangkuk...Hahaha...

Am carik possing selesa lah tu...

Ferman main DOTA...Hahaha...

Intan dgn exam nya...Ksian sbb kmi Merdeka dlu...!!!~

Aidil dgn possing utk pulg...

Mnerima lawatan dr Super T-Rex, Che Hasliza...!!!~
Hahaha...
Ni buah tgn yg dia bwk utk SRC & EdBoard...!!!~

Bsedia utk potong kek...

Upacara memotong kek...!!!~

Kek utk Puan Yanti & staff2, lg besar dr kmi...

Malam plak, dinner dgn bdk2 ni...

Am yg control comel dan akem yg bajet comel...

Mun & Zol...

Aku & Mun (org yg sdh hbs)

X malu, ambik gmbr sndiri...Hahaha...

Kami sblm blk...

Dia buat aku ketawa smpai sakit perut...

Aku x blh tgk muka dia, comel sgt...Hahaha...

Aku & Am...

Mun dgn Zol lg...

Ksian akem...

Buli Mun...!!!~

Blk dr dinner, ada supper lg...Geng Batch 2008 bg...Huhuhu...

Thanks for the food, guys...!!!~

Tiada ulasan: