Jumaat, September 03, 2010

KAWAN...


Hari ni hari terakhir Ramadhan d TPMC...
Walaupun Ramadhan blum smpai ke pnghujungnya...
Tp bg pelajar2 TPMC, hari ni merupakan hari terakhir kuliah sblm masing2 blk utk cuti beraya...
Utk sisa2 yg ada ni...
Sempatlah aku dan bbrapa rakan lain mngabadikan kenangan...

Lps tu, tghari ni bila yg lelaki p solat Jumaat...
Aku blk bilik seketika...
Aku tdgr lagu Rindu Kawanku oleh Maya Karin...
What else I can feel at this time???
Melainkan prasaan rindunya aku dgn kwn2ku d Sabah...
Pd masa yg sama jgk...
Betapa aku bsyukur aku punya shabat2 yg sgt baik d sini...

Yaa Allah...
Jika kau tkdirkan nyawa mninggalkan jasadku pd hari ini...
Ku mohon pd mu Yaa Allah...
Izinkan aku utk menatap raut senyuman shabat2 ku yg sgt ku sygi...
Jgn lah tangis sedih mngiringi pemergianku...

Yaa Allah...
Jika mreka sahabat ku d dunia ini...
Jd kan lah jua mreka sahabat ku d akhirat kelak...
Smoga kmi bsama2 melangkah ke Firdausi-Mu, Yaa Allah...

Sesungguhnya aku sgt sygkan kmu smua...!!!~
I cant promise u the stars at the sky...
I cant promise u the pearls in the ocean...
I cant promise u the time that already past...
But I can promise u to be ur friend, FOREVER...

Sy mngkin bkn kwn yg sempurna utk kalian...
Tp psahabatan kta ni lah yg mnyempurkan hdup2 sy...
Thanks For EVERYTHING...
Sory For SOMETHING...
Skali bkwn, slamanya ttp kwn...!!!~

D kesempatan yg sama...
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI...
Minal Aidil Wal Faizin...
Smoga smuanya slmt sampai ke kampung halaman masing2...
Bgembiralah d Hari Lebaran bsama kluarga tercinta...
Jd kan Syawal ini Syawal yg ckup bmkna...
I'm Gonna Miss U All...!!!~

Tiada ulasan: