Khamis, September 06, 2018

Family Time!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...
Aku kembali lagi...
Kembali mencuba untuk menukilkan sesuatu...
Walau jari terkadang rasa kaku dan curahan idea mula membeku...
Namun aku cuba...
Demi blog tercinta yang semakin lama semakin terbiar...
Maaf...

Memandangkan aku sekarang diserang kemalasan tahap Ultraman Taro...
Jadi aku hidangkan saja beberapa gambar 'random' sejak beberapa menjak ni...
Bukan apa, aku tersangat jarang ada Family Time sekarang...
Busy kerja dan kalau cuti pun, prefer untuk ZzzZzz saja...
Huhuhu...

So...
Here we go...

Raya, Raya, Raya
Our first Raya as husband & wife
Raya with our little family (family abg lan tiada)
Berjumpa kawan chipsmore di majlis kahwin sepupu
Ladju Clan!
With loves at Mabul Island
Kesayangan beta di Pulau Mabul
Pulau Gusungan
Tumbuk & Buras Time!
Anak bajau/suluk dipaksa buat tumbuk
Doa kesyukuran Aidil Fitri
Attending SDP Raya Open House
At KGTI
Ala-ala Zaman Hang Tuah kita
Barakallah Ima & Husband
Wishing to have kids like them
Final World Cup 2018

"Family is a unique gift that needs to be appreciated and treasured, even when they're driving you crazy. As much as they make you mad, interrupt you, annoy you, curse at you, try to control you, these are the people who know you the best and who love you."
-Jenna Morasca-


Tiada ulasan: