Ahad, Jun 06, 2010

PUTIH...PERGIMU MNINGGALKAN KESEDIHAN BG KU...


Kau pergi jua...
Mberi seribu ksedihan kpd ku...
Mnyusuli ibumu...
Tgglkan aku tnpa bteman...


Sebulan slps kmatian Mamut (kucing ptamaku)...
Putih anak Mamut jgk mnyusul...
Mamut mati krn sakit tua (8 thun)...
Putih plak krn pnyakit yg aku pun kurg psti...
Apa yg aku tau, sejak Mamut mati Putih jarg mau mkn...
Dan sgt lemah...
Etta kata, mgkin dia rndukan mak dia...
Dan Putih lgsung x terurus...
Bila mau d mndikan, dia akn mngamuk dan lari...

Apa yg aku blh katakan, aku sgt2 sygkan kucing2ku...
Smoga tenteram d alam sana...
Trima kasih atas sgala knangan manis smasa hdup bsamaku & kluarga...
I'm Gonna Miss Both of U & the others...!!!~


2 ulasan:

kodelisation berkata...

alah.... sedeh nye.... cumel gile mase putih kecik... you know what, cats are like that..
when they come to our world, they make our life more fun n caring... but when they are gone, only God knows how sad we will be~~ sabar ya wiwi, aku jugak sedih.. sabar banyak2 ya

Andi Rosnita Kandi berkata...

hehehe...
cats are my best fren...
after they gone...
i dont know if i can adopt another...
tggu dan lihat aja jika satu masa nnt ada kucing yg bjaya mnawan hati spt putih & mamut...