Ahad, April 11, 2010

EARTH HOUR 2010


Ptama skali, aku mau mnta maaf byk2 dgn Abg Lan, Kak Anor & seluruh kluarga kdua2 belah pihak...
Maaf sbb Andi Rosnita tiada semasa majlis persandingan Abg Lan (27032010)...
Sbb aku ada tggungjwb lain yg perlu d laksanakan...
Sbg Projek Manager utk Program Earth Hour, aku kna ada utk memastikan segalanya berjalan spt yg d rncangkan bsama2 team members yg lain...
Sory sgt2 tgglkan hari bhagia Abg Lan...

Earth Hour, smbutannya diadakan d TPMC utk kali kdua...
Kali ni, peranan yg aku galas sgt2 berat...
Tdk prnh aku organize event yg melibatkan tenaga kerja yg ramai dan durasi krja yg lama...
Thanks to all clubs yg sudi mberikan kerjasama...
> Performing Arts, Music, Multimedia, BNU Students,

> PBM, Non-Muslim students

> Motorsports, Rugby, Futsal, Tennis
> Recreation, Badminton, Ping Pong,
> Netball, Taekwondo, YCC, Photography

Turut di hargai, pihak Student Affairs & staff2 TPMC...
> Pn. Yanti, En. Muhizam, Kak Haslina, Pn. Azroul Liza
> Kak Zarina, Abg Ott, dan smua warga TPMC
Termasuk para pensyarah yg sudi hadir memeriahkan suasana...

Sgt2 aku hrgai dan sygi, team T-Rex yg telah byk bjasa dan sntiasa ada bsama2 dgnku saat suka mahupun duka...
Sekalung budi, sejuta kasih syg dan penghargaan buat kmu2 yg tersayang...
> Che Hasliza
> Taufiq Shawfi
> Faten Azreen
> Faes Sukeimi
> Bouncer Comel (Hell)
Dan yg bkn T-Rex tp bjasa, Piqa, Safra, Mun, Maktam, dan smua yg terlibat sama ada secara lgsung mahupun tdk dlm mberikan aku kekuatan utk melaksanakan program ini...
AKU SYG KMU SMUA!!!~

Thanks kpd smua yg hadir dlm mnyokong program ini...
> Students TPMC
> BNU Students
> Alumni TPMC
> Ex-Students TPMC
> Kwn2 Safra
> Dan sesiapa sahaja yg trt sama mnyalakan api smgt utk mnghidupkan suasana smbutan...

From The Bottom of My Heart, All of U Are THE BEST...!!!~
Thanks for Everything, Sorry For Something...
EARTH HOUR 2010, THE SWEET MEMORY IN MY HEART...!!!~



Tiada ulasan: