Ahad, April 11, 2010

AKU KENA REMPUH...!!!~

11/04/2010
Buat ptama kalinya dlm sejarah hdupku bsama ragbi...
Aku sbg penonton d rempuh...
Tackle lah senang kata...

Xtau mcmana, aku yg tgh ambik gmbr d tepi padg...
Tba2 tnpa aku sedar, aku dah tergostan ke blkg...
Player ragbi tu dah rempuh aku dgn impak yg sgt kuat...
Nasib baik aku x jatuh, sbb aku bend kan lutut dan menstabilkan diri sikit...
Agak2 klu jatuh, malu besar aku td...
Kurglah market, jatuh saham aku...
Sure2 aku xmau ikut sdh klu game ragbi rempuh...
Huh...!!!~

Blh plak Taufiq dgn Asas tgk jek...
Pdahal dorg sama2 bdiri d tepi padg, sblh aku...
Waaaaa!!!~
Sedihnya aku!!!~
Alasan dorg, dorg tgk aku ok jak...
Sbb tu dorg x tnya or x kesah sgt...

Mulanya aku rasa, aku agak kuat lah jgk sbb kena rempuh tp x tumbang...
Tp lps bbrapa jam, lengan aku mula lenguh sbb kena hntakan kuat...
Betis aku plak, lebam sbb kena boot...
Ktor jeans aku, baru cuci tu...
Huhuhu...
Betis ku yg lebam, x kesah lah sgt...
Mslhnya kena tulang keting/kering tu...
Sakitlah, wei...!!!~
Jln pun dah thencut2 dah...
Nasib baik boot, kalau spike...
Nak jek koyak jeans dgn kaki2 aku skali...

Yg psti, AKU SAKIT KENA TACKLE...!!!~
WAAAAA!!!~

Tiada ulasan: