Isnin, April 06, 2009

TOURNAMENT YG BUAT AKU PUAS HATI...

Sepanjang aku ikut team netball, nilah game yg tbaik prnh team TPMC tunjukkan...
Walaupun x menang, tp aku rasa kekalahan ini bmaruah jgk...
At least dorg smua sdh cuba buat yg tbaik...
Tmasuk team lelaki...

TNB Open mrupakan game dan pcubaan ptama mreka...
Nmpk sgt dorg masih Baby Step...
Apa2pun, I'm Proud of them very much...
Nice try and good effort...
Ckp byk pun x guna, yg pntg tunjukkan bukti bserta usaha...
Aku akn hnya lmpirkan memori yg kmi abadikan pd TNB Open tu...


Sesi awl pg...
Regangan bdn yg d perhatikan olehku...








Bbrapa gmbr yg bkaitan dgn game...Bukti kecekalan para pmain...




Uncle ku, Uncle Zai yg smpat dtg dgn Abg Lan jmpa aku, dan tgk game lelaki...













Rentetan pjuangan Team Netball TPMC...

Apa2pun, mreka kalah bmaruah...
Skurg2nya mreka dah brusaha sbaik mgkin walaupun kurg pngalaman...
Aku hnya dpt katakan, aku bgga dgn mreka smua...
Good Job, Guys...
Ready utk gegarkan LANGKAWI OPEN plak...
Hahaha...
APA YG PNTING???
"Krjasama, Brusaha, Komunikasi, Latihan, dan Disiplin"

Tiada ulasan: