Ahad, Februari 01, 2009

PALESTIN...APA PERANAN KITA???

BUKA MATA, BUKA TELINGA, BUKA HATI...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR!!!

Di saat Republik Iran yang “diduga” mengembangkan senjata nuklear yang belum jelas keberadaannya, PBB serta negara barat lainnya seperti
kegerahan, menggeliat-geliat, kesurupan, ketakutan dan mencuba
menghentikannya dengan segala cara, bahkan dengan mengancam Iraq.
Begitu juga dengan negara-negara Timur Tengah lainnya. Tetapi apa yang kita lihat sekarang? Disaat Rakyat Palestin yang dibantai, dibom
oleh Israel Laknatullah dengan serangan yang membabi-buta tanpa
mempedulikan peraturan-peraturan dalam peperangan, PBB bagaikan seekor singa tak bergigi dengan kuku-kukunya yang telah dicabut. Kemana perginya kuasa2 besar yg mampu memusnahkan puak zionis itu??? Mana tindakan drpd negara2 Islam yg lainnya??? Siapa sebenarnya PBB??? Amerika-kah???!!!

Semoga Muslim sedunia memberikan sokongan dan semangat sepenuhnya terhadap Palestin, bukan cuma itu, semoga melalui tragedi ini Muslim sedunia bersatu dan tercipta cita-cita yang kita idam-idamkan.
ALLAHU AKBAR!!!

BACAKANLAH DOA INI UNTUK ZIONIS ISRAEL BIADAB:

"Ya Allah Robbul Izzati, kaum zionis israel telah menunjukkan kekuatan
dan kekuasaan mereka pada hamba-hambaMU,saudara-saudari kami, maka...tunjukkanlah keMAHAkuatan dan keMAHAkuasaanMU atas mereka, kaum derhaka zionis itu. Goncangkanlah mereka dengan goncanganMU yang tiada goncangan lain yang mampu menyamainya. Luluh lantakkan mereka hingga tiada lagi kuasa mereka di muka bumi , dan balaslah mereka dengan balasan berlipat ganda. InnaKA ni'malmawla wa ni'mannashiir..."

ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR..!!!

Tiada ulasan: