Isnin, Ogos 23, 2010

REZEKI PEMBUKA HARI

Bingit bunyi HP d telinga...
Baru jek aku lelapkan mata lps tba wktu syuruk, dkt jam 8 pagi...
Tgk HP Samsung ku, TPM Aidil Ibrahim CALL...
Apalah bdk kecik ni nak pagi2???
Hahaha...

Aku biarkan jek dlu, pstu baca mesej yg dia dah send sblm dia call tu...
Cantik jek soalan dia sbg mukaddimah hari aku...
Tnya aku puasa ke tak...
Hahaha...
Aku bls guna HP lg satu, then dia call blk...
Rupa2nya dia nak bg aku rezeki awal pg ni...
Hehehe...

Bdk2 ni x bgun sahur punya psl, tak semena-mena org yg berhalangan ni dpt rezki...
Aidil tlepas wktu sahur dan bekalan yg mak dia bg dia syg nak buang...
So, dia tau yg org d sini x dpt puasa, dia bg lah kat aku ni sbg sarapan...
Hahaha...
Thanks, Aidil & his mom...!!!~
Macaroni + Udang Sambal yg mak Aidil masak sgt sedap...!!!~
Hehehe...
X sempat ambik gmbr real, dah mkn hbs dah...
Hahaha...

Sambil2 mkn tu, aku tringat lah blk...
Sblm ni pun, ada mak org yg masak dan aku mkn...
Bihun Goreng Mak Taufiq, Ayam Sambal Mak Mak Tam, Jering Tumis Sambal Mak Piqa, & lain2...
Dlm sedap2 mkn, aku tpikir..
Aku rindu air tgn mak sbnrnya...
Hmmm...

Apa2pun thanks Aidil, thanks Auntie...!!!~
Murah rezki kalian skeluarga...
Tdk d lupakan jgk thanks buat mak2 rakan yg lain yg sdh prnh bg aku merasa air tgn mreka...
Air tgn seorg mak mmg berkat buat aku yg bgelar seorg anak...
Hehehe...
Alhamdulillah, mudah2an Allah murahkan rezki ke atas kalian smua sekeluarga...!!!~

Tiada ulasan: