Khamis, Ogos 19, 2010

Majlis Berbuka Puasa SRC...

17hb Ogos 2010...
Merupakan hari yg penuh keriangan buat aku...
Sdh lama rasanya aku tdk seceria itu...
Yalah, stiap hari kna mngadap kerja yg btimbun...
Sekali dpt lari skejap dr kerja, inilah hasilnya...
Mcm2 perangai kluar...
Hehehe...

Majlis yg sederhana d adakan utk para SRC mluangkan masa bsama utk bbuka puasa, solat terawih, dan moreh...
Sambil2 tu, ada jgk sdikit amanat dan nasihat drpd Puan Sri Yanti...
Pada masa yg sama juga, merupakan majlis pnghargaan buat mantan SRC...
Che Hasliza dan Taufiq Shawfi...

Safra turut mengumumkan kpd smua, pgganti posisi Taufiq, iaitu Aidil Ibrahim...
Smoga Che Hasliza & Taufiq bjaya dlm masa dpn mreka...
Slmt mnjalankan tggungjwb baru buat Aidil...

Trima kasih buat mak...
Sbb bg aku resepi Sate Goreng...
SAYANG MAKKK...!!!~
Maka, dptlah aku masakkan lauk utk d buat hidangan mkn bbuka...
D smping lauk yg d masak oleh Kak Anom, Nun, Ainina, nasi oleh Aidil dan smua yg terlibat...

Yg pnting, smoga UKHWAH yg erat ini dpt d kekalkan demi sbuah ikatan kkeluargaan dan juga persahabatan...
Aku Syg Kamu Smua...!!!~


Tiada ulasan: