Khamis, Mac 04, 2010

ANDI ROSNITA SANGAT BUSY...!!!~


Sdh lama x dpt update blog...
Sbb aku sgt2 busy...
Sejak cuti mid-sem brakhir, hari sibuk aku pun bmula...
Dengan proposal Rugby MMU Melaka yg sdh ok...
Maka training pun giat bjln utk memantapkan kmahiran masing2...
Hope The Red Panther menjadi yg TERBAIK dalam perlawanan tu nnt...!!!~

22hb Februari plak aku mula busy dgn persiapan utk menjayakan smbutan Earth Hour d TPMC ni...
Dengan mesyuarat nya, deal dgn kelab2, dan juga Guide smua kelab mcmana mau run aktiviti supaya kelab jd aktif...
Mmg sgt2 byk kerja utk aku cover...
Sbb aku hnya berbekalkan pngetahuan ku bdasarkan apa yg aku tau, d smping bantuan drpd T-Rex yg tggl...
Special thanks to Kak Haslina, En. Muhizam, Che Hasliza, Taufiq, Fatin, dan semua rakan2 senior yg byk membantu dlm usaha membangunkan smula Division Clubs & Society...

Bila sdh involve dlm smua kelab, barulah aku tgk...
Btapa byknya program yg hndak d jlnkan ttpi tdk dpt krn tiada proper guideline buat dorg smua...
Hrp2, lps aku sdh explain dan guide dorg smua, dptlah aktiviti2 smua kelab d jlnkan spt yg d harapkan...
Insya Allah, aku akn join smua kelab punya event klu aku punya kesempatan...

Pmbentukan SRC aka MPP yg baru juga buat aku ikut sama busy...
Meeting almost everyday...!!!~
Klu bkn jmpa En Muhizam, jmpa Pn Sri Yanti...
Bgitulah rutin ku sehari2an...
Namun, adalah hikmah d smping smuanya...
At least, xlah aku mbuta jak d bilik bila xda kls...
Hehehe...
Board SRC aka MPP yg baru akn sempurna, Insya Allah scpt yg mgkin...

Berikut bberapa imej yg mnunjukkan tggungjwb yg aku harus sambut sbg satu ibadah...


Namun bgitu, busy2 pun...
Aku kna ada masa utk insan2 yg ada d sekeliling aku...
Dan jg utk diri aku sndiri...
Bsyukur sgt, d saat2 aku berada dlm apa jua keadaan, ada rakan2 yg sgt memahami dan sudi menemani...
Yg sntiasa igtkan aku utk bg ruang utk diri sndiri...
Hehehe...
Thanks, Guys!!!~


Yg pnting, I'm Proud to be a Student of TPM College!!!~

Tiada ulasan: