Khamis, November 07, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU MARDIYANA & SYAHRUM


Assalamualaikum...
Sabtu lalu bersamaan 2hb November 2013, seorang sahabat baik aku sejak kecil telah selamat diijab kabul kan dengan lelaki pilihannya...
Walaupun mulanya aku agak kecil hati sebab tidak mendapat jemputan walimah daripada dia sendiri, tapi semuanya kembali reda setelah Mardiyana sendiri yang call dan menjelaskan semuanya...
Yalah2, aku mengaku aku cepat merajuk dan kuat tacing!
Huhuhu...

Alhamdulillah...
Semuanya berjalan dengan lancar rasanya...
Aku tidak berkesempatan untuk hadir membantu membuat persiapan dek komitmen kerja...
Tapi aku berhasil untuk datang pada malam persandingan bersama beberapa rakan-rakan lain...
Majlis yang sederhana tapi cukup meriah dengan warna tema pilihan, Warna Ungu...

Ucapan untuk Mardiyana...
Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat, hingga ke jannah...
Semoga menjadi isteri dan ibu yang solehah...
Diharapkan akan tetap ada masa yang diluangkan untuk rakan-rakan lepas ni walaupun sudah bergelar isteri...
Kami semua akan tetap doakan yang terbaik buatmu...
Insya Allah...

Gadis-gadis yang masih menunggu giliran...Hehehe...

Ibu-ibu yang sudah lepas giliran...Hahaha...

Jejaka-jejaka klasik...

Belum ready!

Sudah ready!

Classmates yang dapat hadir...


p/s: aku bulat balik lepas kerja...huhuhu...kuat lapar! hahaha...


Tiada ulasan: