Rabu, Februari 13, 2013

Praktikal Sudah Habis! Hehehe...



Assalamualaikum...
Waaahhh! Lamanya tidak update blog ni, kesian dia...
Kenapa blog tidak ber'update' tu, salah satunya sebab busy praktikal...
Busy lah sangat!
Hahaha...

Walau apa-apapun, praktikal di TSH-Wilmar telah pun ditamatkan dengan jayanya...
Hari terakhir aku di kilang tu, pada 25hb Januari yang lalu...
Hehehe...
Terasalah jugak kejutan budaya telah melanda hari-hari ku lepas habis praktikal tu...
Walaupun baru sehari aku tidak datang lab (tempat praktikal ku)...
Aku sudah rindu yang menggunung tinggi nya...
Aku rindu semua orang-orang lab, orang-orang kilang, dan suasana di sana...
Terutamanya orang lab punya sebelah...
Hahaha...

Aku rindu dengan scan test PKE, rindu mau test air, rindu bungkus2 sample interlab, aaaaa banyaknya aku rindu di kilang tu...!!!
Yang paling penting, aku rindu semua abang-abang best di lab (termasuk satu orang adik2, namanya adam)...
Diorang semuanya super best terbaekkk!!!
Tidak dilupakan Miss Chemist, satu-satunya bunga yang ada di lab tu...
Hehehe...

Aku pun tidak tau macam mana mau explain kerinduan ku ni...
Hanya doa dan rasa syukur yang tidak terhingga buat semua kerana telah banyak memberi tunjuk ajar serta ilmu yang sangat-sangat berguna...
Baik ilmu tentang kerja, mahupun ilmu tentang hidup ini...
Semoga ada rezeki kita jumpa lagi di lain masa...
Salam rindu penuh hormat, buat semua otai-otai QC Lab TSH-Wilmar...
Juga buat seluruh warga kilang TSH-Wilmar...
Aku rindukan semua...!!!



p/s: tapi yang paling dirindu, orang lab punya sebelah yang telah banyak mewarnai hari-hari ku...tanpa dirimu, siapalah aku di lab tu...hahaha...



Tiada ulasan: