Isnin, Mei 14, 2012

Tadi Aku P Tawau!


Macam biasa lah, bila aku kata aku berjalan di Sabah ni sudah wajib dan semestinya dengan Mem Besar aku tulah, My Sweet Mom...
Hahaha...
Yelah, aku kan baby umur 2 tahun lagi...
Tidak boleh dibiarkan jalan sorang2 atau dengan orang lain...
Huhuhu...

Sifir perjalanan hari ini mudah saja...
Disebabkan Etta kerja, so aku p Tawau dengan Mak, Uncle Zai dan Pakcik Arifin (jiran kmi)...
Hehehe...
Kami berpecah dua, Uncle jalan dengan Pakcik Arifin, aku dengan mak...
Yeahhh! Bila jalan dengan mem besar sudah tentulah kena angkut segala barang2 shopping dia penuh tangan kiri kanan...
Dari satu kedai, masuk ke satu kedai, dari satu baju, ke satu pasang kain...
Amboooiii...!!!~ 
Asyik dia punya jek, aku punya mana???
Mau p cari sendiri, memang ndak dapat lah kannn...
Mentang2lah aku kalau dilepaskan di Tawau ni boleh sesat, membuli aku nampak???
Huhuhu...

Bila sudah penat jalan, mood pun sudah naik yang bukan2...
Sambil2 panas tunggu uncle tidak sampai2...
Tiba2 mak kata, "Ada tu baju2 mama sudah belikan kau...Nanti kasi tengok kau d rumah...Jeans pun ada tu...Nantilah lagi sebelum kau balik KL ya..."
Haaa...!!!~ Nasib baik cakap awal2...
Ndak sempat aku mau tacing!
Lagipun, tadi adalah jugak aku beli tudung bawal lagi...
Hahaha...

p/s: my mom...she's full with element of surprise...huhuhu...love u mak!

p/s darab dua: still, bagi mereka (mak, etta, uncle zai) aku hanyalah bayi yang masih berusia 2 tahun...comel gila aku, weyh! hahaha...


Tiada ulasan: