Ahad, Januari 15, 2012

The New Me After Vertigo


Dengan kalimah mulia, Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...
Hehehe...
Selamat melangkah ke tahun 2012 Masihi...
Selamat memulakan semester Spring 2012...
Selamat menjalani detik2 akhir bergelar Ad-Hoc SRC...
Selamat menempuhi semester yang paling tough sem ini...
Semoga semuanya selamat buat aku dan semuanya...
Insya Allah...

Semenjak semester ini bermula, aku agak busy...
Kalau dulu, aku bisa katakan busy dengan kerja2 SRC...
Namun kali ini agak berbeza sebab aku sangat busy dengan kelas yang tiada henti...
Yup, semenjak kembali daripada sakit semangat ku untuk masuk kelas membara-bara...
Hahaha...
Untuk semester ni, aku korbankan banyak benda demi study...
Semester ni sangat2 perlukan komitmen lebih 70% aku pada kelas sahaja...
7 subjek bukanlah sesuatu yang ringan untuk dibawa...
Selama aku d TPM ni, pertama kali aku angkut semua sekali dalam satu masa...
Alhamdulillah, result sem lepas (setelah 2 sem cuti) agak boleh aku kata aku puas hati...
Harap2 semester ni, kegemilangan ku kembali...
Wahai Vertigo, please be nice to me...
Don't visit me too often ya...
Hehehe...
Subjek2 yang aku kena menghadap semester ni ialah...

  1. Organic Chemistry by Mr Lim CS (Tues, 6.00 pm - 8.00 pm)
  2. Organic Chemistry Lab by Mdm Erina (Mon, 9.00 am - 12.00 pm)
  3. Cell and Tissue Culture by Mr Hoh (Tues, 9.00 am - 12.00 pm)
  4. Bioinformatics by Mr Kenny (Tues & Thurs, 12.30 pm - 2.00 pm)
  5. Molecular and Cell Biology by Mr Cheng (Thurs, 2.00 pm - 5.00 pm)
  6. Simulation and Modeling by Mr Lim SC (Wed, 5.15 pm - 8.15 pm)
  7. Biochemistry by Miss Fizah (Fri, 3.00 pm - 6.00 pm)
  8. Enzyme Technology by Mdm Zai (To Be Date)

Insya Allah, berkat doa dan sokongan keluarga, kawan2 dan semua yang berkenaan aku harap aku mampu score high untuk semester ni...
Hehehe...
D samping kelas hari2 ni, aku adalah juga beriadah petang2 bersama rakan2 junior...
Sekarang ni sedang berlangsung sesi latihan bola jaring dan bola sepak untuk ke pertandingan MASISWA pada tarikh dan tempat yang berbeza untuk kedua-duanya...
Manakala untuk badminton pula sesi latihan dan pemilihan akan dimulakan secepat yang mungkin, Insya Allah...
Semoga pengurus tua ini (akulah tu) masih lagi mampu memberikan khidmat terbaik demi team dan juga pihak kolej atas nama Clubs Societies and Events, SRC 2010/2011...
Hehehe...
Oh ya, minggu depan juga bersamaan 21hb Januari 2012 akan berlangsung orentasi junior2 semester lepas...
Dengan barisan AJK dan team yang baru, aku harap segalanya akan berjalan sebaik yang mungkin...
The new legacy of SRC is ready to depart and will make some new look for SRC 2012/2013...
Wish them good luck and Insya Allah I will try my best to be their Advisor, setelah Puan Yanti appoint me to become the advisor for them.. 
(first time SRC ada advisor)
Hehehe...
Apa2pun, wish me All The Best for this semester, Everyone! :D


Tiada ulasan: