Khamis, November 17, 2011

Thank You Allah, My Family, My Friends, and Everyone!


Beberapa minggu ni cukup mencabar bagi aku...
Dengan masalah medical report ku yg tdk dpt2 drpd HUKM sekaligus membawa aku ke dalam pelbagai masalah yang melibatkan enrollment, hostel, dan study ku...
Semuanya menggugat kesabaran dan membuatkan aku risau tidak menentu...
Namun berkat doa dan sokongan keluarga, rakan2, serta beberapa staff TPMC ni aku gagahi juga untuk selesaikan masalah ni satu per satu...
Alhamdulillah, berkat doa semua pihak aku menerima berita yang boleh buat aku menarik nafas lega petang tadi...

Rasa terharu yang tidak mampu ku ucapkan dengan apa2pun...
Bila Puan Registrar kata...
"I don't have any problem to let you enroll for this semester since the proof is here...Just go to the admission and enroll for ur subjects, then u might enter the class again..."
And I was like, Woohoo...!!!~
Thanks Puan Liza and special thanks with lots of love to Puan Yanti yang telah banyak membantu dan memberikan sokongan dalam apa jua cara...
Terharuuu...!!!~

Sesungguhnya, apa yang berlaku telah banyak mengajar aku erti kesabaran dan erti bersyukur...
Aku belajar macam2 lagi dek kerana kecuaian, kelekaan, dan sikap ambik remeh ku terhadap semua benda yang penting tapi aku pandang ringan...
Terutamanya, bab2 simpan rekod dan bukti pembayaran atau rawatan atau apa2 jak lah...
Huhuhu...
I've learnt a lot, terima kasih Ya Allah...!!!~

To My Family, I'm really sorry because i've burden you all so much especially money thingy...!!!~
But, thanks for always be there and keep giving me ur love and doa...
Thanks to Tika, Aqie, Aten, Zai, Pumpkin, Aman, Ammar, Safra, Che Liza, Intan, Zyra, dan sapa2 jek lah yang tau pasal masalah yang aku hadapi ni...
(maaf jika aku lupa untuk nyatakannya d sini...huhuhu...)
Thanks sebab kalian banyak bagi kata2 sokongan dan tidak putus2 bertanya perihal masalah ku yang pelik semacam ni...
Terima kasih sangat2...
*big hug!*

Oh ya, petang tadi Uncle Zai call...
Katanya mak marah sbb aku p Phuket, Thailand dan dia tidak tau...
Anak sepupuku (Andi Ansar) yang bagitau dia...
Aku pun mengong lah sekejap, sejak bila plak aku p thailand ni??? 
Baru lah aku ingat, ni smua sebab "fake-check-in" d facebook yang aku buat masa raya aji hari tu lah ni...
Bosan punya psl, main2 check in bagai...
Hahaha...
Dan anak sedara ku tu boleh plak percaya...
Hadoiii...Huhuhu...
Guys, seriously don't play with those check in location in our status update...
Your mom will get a heart attack because of it...
Sorry makkk...!!!~ 
Hehehe...

Tiada ulasan: