Ahad, Ogos 21, 2011

AKU SAYANG ALLAH...!!!~


Sedang aku melayan bait2 indah kalam Allah...
Aku sampai kepada beberapa buah alunan ayat2 suci Al-Quran...
Secara tiba2 tubuhku menggeletar dan air mata deras mengalir membasahi pipi...
Hangatnya jelas terasa...
Sepanjang hidup 21 tahun, aku tidak pernah menitiskan air mata kerana kalimah2-Nya...

Ya Allah, sungguh kerasnya hati hamba-Mu ini...
Sesungguhnya, Kata2-Mu Maha Benar, Kasih Sayang-Mu Sangat Besar, Aku Sangat Sayang Pada-Mu, Yaa Allah...!!!~
Aku hamba yang sangat bertuah kerana kasih sayang yang Kau berikan...
Teruslah bimbing hamba-Mu yang sentiasa alpa ini, Ya Allah...
Jangan sesekali benarkan hamba-Mu ini membuat sesuatu yang Engkau murkai...
Aku tidak mahu kehilangan kasih sayang-Mu, Wahai Tuhan Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...



Tiada ulasan: