Jumaat, Julai 22, 2011

The Blues Always Super Cool...!!!~ CHELSEA, CHELSEA...!!!~

Welcome to Malaysia, The Blues...!!!~
My favourite team ni...
Sekali dengan Arsenal lah jugak...
Hehehe...
Sangat terasa bahang kehangatan gelombang the blues apabila stadium PENUH...!!!~
Wahhh, hebat sungguh sambutan buat Chelsea berbanding Arsenal...
Huhuhu...

PUJIAN aku ingin berikan buat pasukan Malaysia...
Keeper dan defend memang berani...
Walaupun agak bosan sebab tiada gol yang berbalas2 seperti Liverpool...
Tapi sayang Chelsea punya pasal, 1-0 pun cukup lah...
Hehehe...
Gol tu tidak penting...
Tapi kehadiran Chelsea dan menyaksikan rentak permainan mereka di padang secara live betul2 sangat memuaskan hati...

Di sini aku ingin mengucapkan setinggi penghargaan buat Aman...
Sebab berjaya paksa aku p tengok game ni...
Hehehe...
Berkeras aku tidak mau p, berkeras jugak lah dia memaksa...
Alahai lah...
Siap beli tiket terus untuk orang yang tidak mau ni...
Bukan tidak mau p pun, just risau dengan pinggang ni haaa...
Sudah lah selalu buat hal, tidak mau lah susahkan dorang plak nanti...
Kesudahannya, aku p lah jugak tapi memang siap2 telan painkiller...
Alhamdulillah, betul2 lepas game habis barulah terasa balik sakit pinggang tu...
Kira sempat sampai hostel lah jugak sebelum dia meragam...
Hehehe...
Apa2pun, really enjoy the night with The Blues and Harimau Malaya Muda...
Juga bersama rakan2 seTPMC iaitu Aman, Tempe, Aqie, Atikah, Intan, Sayid, dan Zai...
Yang pasti, Terry hensem...!!!~
Hahaha...

Penghargaan sekali lagi buat Aman untuk gambar2 ni...
Tanpa kamera beliau, apalah ertinya kehadiran kami d stadium bukit jalil yang sebelah kolej ku ni jek jauhnya...
(Jadi jangan tanya aku kenapa gambar Aman banyak...Tuan kamera tuuu...Aku pinjam jek...)

Hahaha...
To Uncle Zai and family di Kunak atau di mana2 saja...
Selamat menatap semangat the blues kami...
Pesanan penting dariku yang comel ini...
JANGAN JELES...!!!~
Hohoho...

Tiada ulasan: