Khamis, Julai 14, 2011

Another Graduation, CONGRATS Everyone!

Masa berlalu begitu pantas...
Tidak terasa pertemuan bakal menemui hari perpisahan sementara...
12 Julai 2011 sebuah hari bermakna kepada semua rakan2 kesayangan ku di TPMC ni...
Tahniah dan Sejuta Kebanggaan buat kalian semua...!!!~
Yang diploma menerima Graduation dan yang degree menerima Appreciation...
Maaf buat semua kerana tidak dapat bersama di hari gemilang kalian...
Kesihatan kurang mengizinkan...
Sama juga dengan En Labu, dia sepatutnya menjadi salah seorang penerima Appreciation tapi tidak dapat hadir atas faktor kesihatan...
Hmmm...
Especially buat Aman, thanks but sory sangat2...
Thanks sebab sudi memberikan satu tiket tetamu kepada aku untuk aku datang sebagai tetamu di pihaknya...
(Setiap pelajar menerima dua tiket tetamu, biasanya untuk ibubapa)
At least Sayid datang mengisi satu lagi tiket tu, aku harap cukup memberi makna buat Aman...
Sorry, once again...
Apa2pun, semoga langkah kalian seterusnya bakal melonjakkan lagi kegemilangan serta kecemerlangan hidup dan masa depan kamu semua...
Yang paling penting, sentiasa mendapat rahmat dan redha daripada ALLAH SWT...
TAHNIAH sekali lagi aku ucapkan...
Aku Sayang Kamu Semua...!!!~

(Berikut merupakan beberapa rentetan memori di hari bahagia mereka2...Aku just kidnap gambar2 ni ramdomly daripada beberapa orang rakan...Harap tuan punya gambar berikan cop halal yeee...Bagi ssiapa yang tiada tu bukan bermakna aku tidak sayang korg, tapi peluangku menculik gambar korg agak terbatas...Huhuhu...Harap maaf...Apa2pun, kalian tetap terpahat dalam memori hidupku...Love U All...)


"You dreamt, you strived and you are there...Keep up the good work... Congratulations on your graduation...Well done...!!!~"

Tiada ulasan: