Rabu, Februari 02, 2011

Update Gambar2 Terkini

Henpon Samsung kesygn ku baru2 ni jatuh...
Sebab kan aku tkejut dgr suara Zol mnyanyi dlm bilik SRC...
Trus henpon yg dlm pegangan ku tlepas...
Mana tdk nya, aku masuk jek bilik SRC...
Zol tarik suara tggi konon ala2 Ning Baizura...
Tkejut aku...!!!~
Lagu apa pun, aku x igt, rasanya lagu Anuar Zain...

Ksian henpon Samsung ku...
Huhuhu...
Sudah lah mesej slalu penuh sbb memori kecik...
Blk2 klu penuh, msti ada sorg ni forwrd kan blk mesej dr Maxis yg kata henpon aku penuh...
Skrg lps jatuh, kadg2 mati sndiri...
Alahai laaa...

Wahai Uncle Zai & Abg Mail...
Dgr lah rintihan ku, Andi Rosnita aka Wiwi anak buah dan adik kmu yg comel ni...
Bsempena bulan Februari yg telah menampakkan bayangnya...
Begitu jualah usia ku yang kian hampir smpai ke titik ulang tahunnya...
Hehehe...
19hb Februari sdh dekat...
Maka sudilah kiranya memenuhi hasrat hati ini...
Utk mmiliki sebuah henpon baru...

Mula2 teringin Blackberry, tp mcm leceh plak...
Pstu tgk IPhone, klu jatuh mmg aku demam setahun lah...
Sony Ericcson Xperia pun, mcm leceh...
Turun sikit, Nokia e72 tapi xmau pecah tradisi guna Nokia...
Hahaha...

Awal2 pg Uncle Zai call dan kata akn bank in kan duit...
Mula2 x pcaya, tp YA BETUL...!!!~
Saaayang Uncle...!!!~
Say Hello To My New Sony Ericsson Aspen...!!!~
Hadiah daripada Uncle Zai bsempena Bday ku tahun ni...
Walaupun lmbt lagi, tp d cptkan sbb Samsung ku sdg nazak...
Thanks Uncle Zai...!!!~
Hehehe...

Eton ada kawan baru...!!!~
Aku x igt nama dia, tp tumpang sini smggu...
Tuannya Ayu, blk bcuti...
Hehehe...
Sungguh mesra mreka bdua...
Hggakan aku tdk d pduli lg, sedih...!!!~
Huhuhu...

Abang2 Hensem TPMC...
Hahaha...

Tatkala kerja dan tugasan melebihi tenaga...
Laptop lagi byk drpd org nya...
Hehehe...

Eton yang manja...
Mau mkn yg d tgn saja...

Tiada ulasan: