Selasa, Disember 28, 2010

Mari Bercuti...!!!~



Jom ber"holiday"...!!!~
Hahaha...
Akhirnya, setelah tdur dgn fail2 dan kertas2 proposal...
Aku blh lah tdur lena...
Dok mkn, tgk TV, tidur lagi, makan lg, tgk TV lg...
Hahaha...

Dengan masa cuti yg berbaki lagi 2 minggu ni...
Aku harap cukup lah untuk aku rehat puas2 sebelum memulakan kerja yg melampau2 byknya sem depan...
Hehehe...
Yeahhhhhhh...!!!~
Finally I've got some REST...!!!~
Mungkin agak boring bagi aku bila tiada kerja untuk dibuat...
Tp org kata bagi masa untuk badan berehat jugak...
Ok, kesian badanku yg comel ni...
Rehat2 lah 2 minggu ni ya...

Destinasi???
Mana lagi, rumah abang sweet ku tulah, Abg Lan...!!!~
Hehehe...
Rumahnya di Senawang, lebih kurang sejam dari Bukit Jalil ni...
Insya Allah malam ni aku akan dijemput macam Puteri...
Manja betul mau dijemput2 segala...
Hahaha...

Holiday bagi aku, bkn p jalan2...
Hanya berehat dan bersantai2, itulah holiday2...
Hehehe...
Kalau mau p jalan2, melancong ka, penat...
Penat duit mau keluar jugak...
Hahaha...

Apa2pun, hidup di rumah abgku sebelum ni mmg aku macam anak raja...
Bangun untuk makan dgn tengok TV jak...
Hahaha...
Kesian plak dengan kakak ipar ku yg sarat mengandung tu kena layan aku...
Sepatutnya, aku yang kena layan dia...
Huhuhu...
Semoga aku punya cukup rehat 2 minggu ni...!!!~

Tiada ulasan: