Ahad, November 28, 2010

Kesakitan 3 Beradik

Dugaan ku selama dua mggu ni...
D mulakan dgn tekak perit, trutamnya bila mnelan...
Itu simptom utk selsema...
Hmmm...

Pstu, demam naik lah pnasnya...
D ikuti dgn hembus tarik, hembus tarik hingus sbb selsema...
Hidung plak klu tgh mlm sumbat...
Batuk2 lagi...
Aduhaiii seksanya...


Time2 sakit ni lah aku makin rindu rumah...
Huhuhu...
Msti ada yg masakkan...
Xpun letakkan tuala sejuk atau asam jawa d dahi...
Rindu jugak dgn Mak Tam...
Sbb tahun lalu masa aku demam teruk, dia jgk lah yg jaga aku...
Siap masakkan aku bubur tiap2 hari...
Miss U, Tammy...!!!~
Rindu jgk time kecik2, doktor check demam dgn lembut jek...
Huhuhu...


Seminggu demam dan selsema...
Alhamdulillah sdh beransur sehat...
Tp mslhnya, smpai ke hari ini, batuk2 ku makin teruk plak...
Uhuk uhuk, uhuk uhuk...
3 botol sdh ubat batuk ku kasi hbs...
Tp ttp bgini jgk...
Huhuhu...

Sejak Selasa lalu...
Aku akn batuk2 trutamanya tgh mlm skitar jam 2-4 pg...
Batuk2 smpai muntah plak tu...
Ksian mknan2 ku...
X sempat kena hadam, sdh tpksa kena kluar blk...
Hmmm...

Seksa sgt2 bila sdh tdur, tp tpksa tjaga hnya krn batuk dan meleret smpai muntah...
Sakit2 sdh dada dgn perut ku ni...
Ya Allah, smoga ada pnghapusan dosa d sbalik smua ksakitan ku...

Sdh p "Klinik 23 Jam" d Sri Petaling...
Yeahhh...!!!~
Slmt Jalan my RM70...!!!~
Spatutnya aku guna utk beli barg2 dapur...
Tp, aku btul2 x tahan sdh dgn batukku ni...
Sbb tu aku jejak jgk klinik tu...
Aku hnya mampu bserah pd Allah...
Aku sdh brusaha...

Tiada ulasan: