Isnin, Oktober 25, 2010

What A Day???

Hari ni aku just ada satu kls...
Spatutnya 2 kelas, tp yg satu kls lg aku x dpt msuk sbb masih clash dgn kls yg aku msuk tu...
Smpai skrg, masih gagal utk re-schedule blk...
Ntah lah, smpai bila aku akn trus2 msuk hnya satu kls yg mlibatkan 2 kls yg clash???
Hmmm...

Aku msuk kls Applied Microbiology...
Sejak Final Exam Basic Microbilogy sem lpas, aku btul2 yakin aku blh score tggi lg utk subject ni...
Target aku utk Applied Microb ni, A...!!!~
Dgn smgt, aku msuk kls Sir Gopal...
Walaupun ya, agak bosan sbb byk info saja...
Tp, ilmu tu yg buat aku trus btahan hgga akhir kls...
Utk kls ptama, aku masih blh tgkap input utk hari ini...
Hrp2 ianya btrusan smpai bila2...
Insya Allah...

Lps kls...
Aku dpt msg, yg mmg kls aku yg clash tu x dpt d ubah...
Hmmm...
Aku xtau mcmana mau atur jdual ku...
Sbb dua2 lecturer bhalangan pd masa yg aku mnta tukarkan...
Bila lecturer free, aku plak ada kls lain...
Xpun, classmate lain plak yg x blh...
Buat masa ni, aku redha jek lah...

Mnuju ke Ofis M Floor...
Aku d bgtau, yg aku sdh blh Enroll Subject...
Alhamdulillah...
Tggl mau urus utk Re-sit Exam jek lg...
Mau baiki pointer...
Hmmm...
Smoga Allah berkati usaha ku...
Berkat doa dan sokongan kluarga serta para sahabat...

Sesudah lunch...
Masa aku tgh siapkan kerja2 yg bertangguh...
Trima bbrapa mesej drpd sseorg...
Buat aku terpanggil utk mbuka kesah lalu dan sejarah lama...
Tiba2 mood ku btukar kpd satu mood yg rasa mau pukul org...
Hmmm...
Xtau knp, CEMBURU??? SEDIH??? Atau MNGADA2???
Wallahu 'Alam...

Oh ya, td Taufiq ada dtg kjap...
Ntah, aku x perhati sgt sbb aku sibuk buat krja...
Mgkin urus bnda2 yg perlu sblm tgglkan kolej ni...
Apa2pun, thanks for visiting us...
Maaf utk hnya bkata spatah dua sahaja...

Cuba kembali cari mood yg hilg...
Main pingpong x perform...
Yalah, walaupun sblm ni xlah main power tp...
Mood utk main pingpong tu pun, d bw bsama mood ku tu jgk...
Masa yg sama, lutut terasa ngilu...
Xtau sebabnya...
But, please dont tell me it is a GOUT...!!!~
Haisshhh...
Bnda ni blanjutan...
Sehinggalah ke meeting presiden2 kelab...

Trima kasih kpd smua yg hadir...
Kerjasama anda amat sy dan SRC hargai...
D hrp, apa yg d bncgkan dan yg sy mnta drpd para presiden dpt d tunaikan demi manfaat bsama...
Cuma tdpt sdikit kekerasan suara drpd sy td...
Utk mnjelaskan apa yg samar2 pd pndgn mata kasar...
Tp trus terang sy ckp...
Itu smua hadir stelah pmikiran yg rasional...
Bkn emosional...

Buat smua presiden dan ahli2 SRC yg hadir...
"Maaf Atas Kelantangan Suara...Ketajaman Bicara...Saya Tdk Marah, Hnya Mnyatakan Hal Yg Telah Lama Sy Pendam Dan Ttup Dr Pndgn Ramai...Harap Kmu Mngerti...Ckup Faham Situasi, Bkn Nya Diri Ini...Maaf, Sy Hnya Insan Biasa..."

Blk bilik...
Lemah rasa bdan...
Perlukan rehat rasanya...
Yg psti, aku x marah dan tdk emo...
Mgkin ada prasaan lain yg mnghimpit...
Maafkan skali lg kpd ssiapa yg tkena tempias...
Aku cuba utk cover...
Mgkin ada yg tlepas tnpa kawalan...
Maaf...
Smoga hari esok berganda2 lbih elok drpd hari ini...
Insya Allah, mudah2an...
Aminnn...

Tiada ulasan: