Rabu, Ogos 04, 2010

Hari Yg Penuh Dgn Gelak Ketawa...


Kmarin (Smlm) aku smpai2 jek d kolej...
Trus bdk2 ni ajak aku p sarapan...
Yg aku senyum pnjang, baju kami kaler sama...!!!~
Hahaha...
Lps sarapan, Aidil dgn Fazrin ajak aku p main bowling...
Memandangkan aku xda kls, so aku follow lah...
Lps tgk bdk2 ni merengek mcm bdk2 plak...
Huhuhu...
Excited plak dorg, sbb first time aku ikut dorg kluar...
Hek eleh...

Yg p aku, Fazrin, Aidil, Kuza, dan Zakwan...
Naik kreta Fazrin...
Lokasi, Mega Lanes Sunway...
Oleh krn pinggang aku buat hal, tpksa aku tolak utk join bmain...
Xtau, sejak 2 hari kbelakangan ni sakit tu dtg blk plak...
Risau aku...
Tp, lantak lah...
Selagi aku blh bjln, xda hal lah tu...

Ni merupakan slh satu sesi training Fazrin yg akn ada tournament Sabtu ni...
Smoga Fazrin buat yg tbaik demi masa dpn...
Dpt smpai mnjadi wakil MALAYSIA dlm BOWLING, acara sukan kesygn dia...
Yg pnting, Fazrin kna konsisten sama ada dr segi mood, mental, stamina, rhythm dan fokus...

Apa yg aku blh kata, sory guys...
Sbb asyik mnguap jek...
Time tu bkn mngantuk, tp blum ckup sedar dr tdur lg agaknya...
Hehehe...
Tp, seronok jgk lah...
Sbb first time kluar dgn Fazrin, Kuza dan Zakwan...
Aidil, dah prnh dah hari tu, kan Aidil???
Hahaha...

Pstu, trus blk kolej...
Fazrin sdh start mnggigil lapar, kmi p lah Sayang Cafe utk lunch...
Smpai cafe, tgk Zol pun pkai baju kaler sama...!!!~
Hahaha...
Meriah kolej time tu, sbb ramai sungguh yg pkai baju kaler sama dgn kmi...
Bkn d rancang atau bjnji...
Hnya lah satu suratan dlm khidupan...
Hehehe...

Org2 yg ada d cafe, ketawa jek tgk kmi bsusun tiga2 msuk cafe baju sama...
Smpai cafe p dgn Zol plak...
Last2, abadikan dlm memori foto...
Hehehe...
Terasa kmi sgt comel time tu...
Sbb kaler sama, muka pun iras2 spesen...
Yg paling pnting, perut smua CUTE...!!!~
Hahaha...

Ptg plak, sambung main bola tampar...
Time ni, hmpir smua student lelaki TPMC ada...
*Hampir lah...
Hahaha...
Sbb nya, mau training utk Sport's Carnival Sabtu dan Ahad ni...
Demi mnjaga maruah & nama kelab, knalah main sungguh sbb dorg akn bmain under nama kelab...
Aku, saja jek...
Sbb awal2 x ramai org...
Penat sgt2 main bola tampar ptg tu...
Tp penat ketawa jak...
Mcm2 perangai masing2...
Hahaha...
Mmg best time tu...!!!~

Bila smua sdh gian bmain...
Aku ambik posisi asal utk peranan ku Ahad ni...
Jadi pengadil utk bola tampar...
Pengadil yg ketot ni, susah btul mau tgk line bila player smua tggi2...
Azzannn...!!!~ Nnt sdiakan kerusi...!!!~
Hahaha...

Mlm plak, kluar mkn dgn Mak Tam, Mun, Safra, Hani, Kak Waya, dgn Airen...
Oh ya, Mak Tam dgn Kak Waya dtg utk psiapan ke hari appresiasi dorg...
Masa dorg sdh smpai, aku Insya Allah thun dpn plak...
Huhuhu...

Apa2pun, kmarin mmg sgt2 penat aku rasa...
Tdur awal dan x smpat utk update blog ni...
Hehehe...
Ksimpulannya, aku d penuhi dgn kwn2 yg sgt mbhagiakan...!!!~

Tiada ulasan: