Ahad, Mei 02, 2010

FINAL EXAM MENJELMA LAGI...!!!~



Huh...!!!~
Rasanya mcm baru jak aku post blog, crita psl Final Exam...
Skrg demam ni mnyerang lagi kpd aku dan rakan2 seTPMC yg lain...
Tp kali ni, aku nmpk bkn hnya stkt kmi d TPMC, malahan d seluruh IPTA/IPTS yg lain...
Ucapan Good Luck dan Doa Kejayaan tdk hnti2 muncul d Facebook...

Dgn demam, selsema, batuk2 yg d alami...
Mmg nasiblah yg sakit kna jwb exam dgn keadaan kesihatan yg kurg mcm tu...
Simpati aku buat kwn2ku yg x sihat time2 exam...
Aku plak, Alhamdulillah...
Aku sdh sembuh lama sblm mnghadapi pperiksaan ni...

Hmmm...
Apa2pun, sem ni lah yg aku rasakan agak berat utk aku tgglkan...
Sem ni mengukir byk crita pahit manis utk aku kenang...
Sem ni lah yg mnjadi kayu pngukur kpd pmulaan ssuatu yg bermakna...
Tetapi pngakhiran kpd ssuatu yg berharga...
Kmudian lah aku crita kisah sem Summer 2010 ni...

Lepas exam ni, trus cuti sem...
Aku akn blk Sabah...
X sabar mau blk kampung...
Rindu dgn family, especially My Sweet Mom...!!!~
Mak tgh sakit...
Aku tekad mau blk utk mngabdi masa cuti sebulan utk jaga mak...

By the way...
Spt yg lain2nya, here I want to wish for all my friends...
Gud Luck in our Final Exam...

Do the best, hope will get a Great Results...!!!~
Smoga pjuangan kta smua d berkati, Insya Allah...
Amin...

Tiada ulasan: