Selasa, April 27, 2010

RED PANTHER MENGAUM DI NOTTINGHAM...!!!~


Senyuman puas masih terlakar...
Walaupun hampir smggu lebih berlalu...
Dek krn masa yg padat, mnyukarkan aku utk mencatatkan suatu kbggaan besar buat Red Panther d sini...
Namun, inilah masanya...
Pencapaian cemerlang yg d tunjukkan oleh hero2 Red Panther dan TPMC harus d bggakan...
Mreka tlh mbuktikan bahawa Red Panther bkn hnya sekadar nama ksong...
Mreka telah mbuatkan Taring Panther Bersinar dan Ngaumannya juga kembali bergema...
Berbekalkan smgt, harapan yg mnggunung, serta keyakinan yg tggi...
Para pewaris masa dpn kecemerlangan Red Panther mngorak langkah gagah melangkah ke Nottingham Invitational Rugby Tournament pada 17hb April 2010 lalu...

Kemenangan mudah menumpaskan Nottingham B dan IMU...
Melayakkan Red Panther mngorak langkah ke sparuh akhir...
Walaupun berada d tmpat keempat, namun kddukan itu agak melapangkan dada yg dahagakan pningkatan...
Skurg2nya Red Panther telah naik satu tahap berbanding setahun yg lalu...
Aku akui pningkatan yg mreka tunjukkan sgt2 mbanggakan...
Tdk pernah aku stay d tepi padg utk smua game...
Biasanya hnya satu dua game, lps tu aku akn stay d tmpat teduh...
Namun, ini tournament yg ptama aku ikut dan aku ttp setia bsama mreka d padg...
Cuaca panas bkn lah pnghalang bg aku utk trus mniupkan laungan smgt buat hero2 TPMC yg sdg bjuang mnggadai tubuh kpd kesakitan...

Thanks to All Heroes of Red Panther and TPMC sbb tdk sia2kan hrpn dan usaha slama ni...
Thanks to kwn2 Azzan sbb sntiasa hadir mnghulurkan bntuan...
Thanks to all seniors Red Panther sbb ttp setia bsama jatuh bgunnya Red Panther...
Thanks to player2 baru krn telah mnyelamatkan Red Panther drpd trus terkubur tnpa player...
Thanks to Shuk & Azzan sbb bjaya bwk team...
Thanks to Abg Azwan, abg2 SDAR, abg2 Racoon sbb sudi bkongsi pngalaman dan ilmu dgn kmi...
Thanks to TPM College sbb trus mnerus mjd sponsor dan meletakkan kpercayaan kpd kmi...
Thanks to Abg Ott sbb masih setia mnjadi tulang blkg Red Panther...
Thanks to Farid Founder sbb bjaya mwujudkan satu team yg kukuh dan hebat...
Thanks to All Supporters yg sntiasa mniupkan smgt dan sokongan...
Thanks to Old Boys Red Panther yg telah bkhidmat dan mninggalkan smgt yg kekal hdup...
Thanks to EVERYONE yg pernah dan bakal ada kaitan dgn Red Panther...!!!~




Tiada ulasan: