Sabtu, Disember 12, 2009

BALIK KAMPONG!!!

Dlm masa bbrapa jam lg...
Aku akn tgglkan hostel dan bilik aku yg cantik ni...
Wahahaha...
Barg2 smua sdh siap kmas, mudah2an xda yg ttggal plak...

Pkul 3, aku akn mandi skali lg...
Pstu pkul 4, Teksi kwn Ayah Piqa akn dtg ambik aku dpn hostel utk p LCCT...

Then d LCCT agak2 jmpa dan borak2 dgn Muis rasanya...
Dah jnji mau jmpa dia, utk ambik pendrive ku...
Kbetulan masa flight dkt2, cuma destinasi yg bbeza...
Aku Sabah, dia Sarawak...

Buka jak kaunter, aku trus p check-in...
Then trus msuk ruangan mnunggu...
Agak bosan jgk lah nnt, dkt2 2 jam mnunggu utk msuk flight...
Dlm 7.20 pg, jdual flight ku ke Tawau...
Insya Allah dlm 11.00 pg, aku akn smpai d Rumahku, Mostyn...

Home Sweet Home...
Miss Everyone!!!~

So, final pun sdh hbs...
Hrp2 result Ethics dpt yg tbaik...
Sbb subjek tu blh transfer p diploma nnt...
Would like to say thanks to Mr Rajini, Mr Nizam & Mdm Zaizuliana...
Sbb jd lecturer utk aku sem ni...

After ni, buka kolej jek...
Kmgkinan byk bnda aku kna urus blk...
Perubahan AJK Hostel, aktiviti spanjang Sem utk Residents & AJKs, pbaiki Red Panther, jenguk sjenak Netball Club, dan risik2 khabar Election Unit utk SRC...
Yg paling pnting, sem baruku sbg stdnt Diploma Biotech...
Hmmm...
Hrp2 smuanya bjalan dgn lancar dan dlm keadaan teratur...

Lps ni jgk, smakin ramai wajah2 yg akn mnghilg dr pndgn TPMC ni...
Yalah, ramai yg kluar kolej sbb mslh MARA...

Bnda ni tdk blh slhkan sapa2...
Keadaan yg blaku, d luar jgkaan...
Apa yg blh aku ckp, kpd yg kluar dr TPMC tu...
Wish U All have a Bright Future after this...
May Allah Always Be With U All...

Gonna Miss U...
Thanks for be a part of my history & life...

So long...
Tak sabar mau blk rumah...
Rindu dgn mreka smua...
Tp aku jg akn mrindukan smua yg ada d sini...
Kak Zarina, Uncle Ott, Kak Hazel, Kak Haslina, Kak Ernie, Kak Siti, En Muhizam, Kak Lin, En. Shahrul, En. Syed, Kak Intan, Kak Emma, Dr Chow, En Yus, Sir Dermawan, Miss Hamidah, Sir Rajini, En Eddy, dan smualah kakitangan TPMC samada Staff mahupun Lecturer...
Tdk d lupakan Pkcik Bakri yg byk tlg aku...
Auntie Syg jgk...

Kwn2, cucu2 aku apa kurgnya...
I'm really gonna miss u guys...

Yg ni, klu mau sebut smua...
Lelah aku...
Bg sapa2 yg knal aku, aku akn mrindui kmu...
Jd, tdk prlulah aku mention nama2 yg bkenaan, k...
Hehehe...
Take care all of you...
Insya Allah, pnjg umur kta bjmpa lg next sem...
With new year, new life, new attitude, dan azam yg baru...
Dgn tujuan, smoga kta smua smakin maju khadapan dan bjaya dlm apa yg kta smua impikan...
Insya Allah...

So...
Slmt Bcuti teman2 seTPMC ku...
Slmt bkerja tnpa kbisingan stdnts, wahai kakitangan TPMC...
Dan Mak, I'm HOME!!!~


Tiada ulasan: