Rabu, Disember 16, 2009

AKTIVITI TIME CUTI...

Lupakan ttg kesedihan smalam...
Aku sdh ok...
Aku moody kjap jak tu...
Hmmm...
Apa2pun yg tjadi, life must go on...

Blk Mostyn, Kunak ni...

Adalah sdikit sbyk prubahan yg blaku...
Round about pekan dah ada replika Udang 3 ekor...
Pstu, cadar aku pun dah makin meragukan warnanya...
Yalah, biasanya ungu atau pink...
Tp kali ni, cadar baru bwarna merah mnyala...

Wahahaha...
Apakah mksud mak ku itu???

Ttg cuti aku yg sbulan ni...
Aku pun xtau mau buat apa sbnrnya...
Tp buat masa ni, aku just jd babysitter utk anak cousin aku...



Skali lg nama dia, Muhammad Muizzuddin Bin Zainuddin Bin Tajuddin...
Hahaha...

Lg???
Just tlg mak buat krja2 surirumah...
Dan mncuba sedaya yg mampu utk lose my weight dan bdan aku yg tlebih comel ni...
Hehehe...

Oh ya...
Sambil2 tu, dah2 nak hujung tahun ni...
Aku tlg lah Etta kemaskini laporan Anak Negeri nya tu...
Pndahkan smua aktiviti dr diari hariannya ke Diari Rasmi Kerajaan...

Ada jgk lah gaji...
1K jgk...
Tp 1 Kilo beras...
Hahaha...

Kerja aku, just online dan tmenung...
Menungkan masa dpn dan hari2 yg bakal aku tmpuhi...
Baik atau buruk, aku harap aku bsedia...
Apa2pun, miss TPMC already...
Kak Zarina dan smua staff TPMC...
Take care smuanya!!!~

Tiada ulasan: