Jumaat, Ogos 08, 2008

PENAWAR SI PATAH HATI

Adakah anda pernah putus cinta? Sedang dalam putus cinta? Atau sudah terasa bahang-bahang akan putus cinta? Normal... Perkara seperti ini sudah normal berlaku sekarang....

Tapi bagaimana pula dengan cara cinta tu boleh putus dan siapa yang jadi penyebab yang memulakan dulu?

Jika anda mempunyai keadaan seperti itu tetapi tidak tahu untuk selesaikan atau hadapinya, bolehlah kirimkan ulasan atau email anda kepada saya d andirosnita1902@gmail.com agar saya mempunyai pecahan-pecahan masalah untuk diselesaikan secara sistematik sebab konsep dan penawar putus cinta bagi orang yang patah hati ni, terlalu banyak dan luas. jadi kena perlukan respon permintaan daripada anda semua... Saya akan tunggu ulasan anda.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hm..... masalh2.... amcm ni ek..sy tgah skit ati nie...knp jgak llki ni x mcm popuan?i mean their feelg?durag mmg jenis yg cpat lupakn gurl ka?wlaupn da x sma2, gurl ni ttp rndu kat durg, npa la mcm ni ek?ada ka jgak llki yg btl2 n srius dlm hbgan durag?e...germ btul la kn...nsib bek la sy ni x nk jtu cnta kat urag..hahahahha kalo x, asyk2 cewa jer...x ke, boring tue?heheheheh kalo da ptus cnta, smpai da lpa dnia o...amcm ni? ble bgi komen sket?hehehehe sediey ny..

artis malaysia berkata...

Boifren sia mcm bulldog...tp dia cumel,kan bulldog cumel gak...tp masalh dia nie..em...dia suka orang len..kawan sia sndiri...
hehehehe...sia pun suka kawan dia...macamana tue....
kan kau tereeerrrr......
ajar lah ilmu mu sikit....
tunjuk ajarku siput...
p/s: tarian siput bleh membentuk pinggang anda...
1 kali siput...siput!
2 kali siput....siput-siput!
sampailah anda pengsan....

tolong lah sia cik andi...

azree berkata...

hm www.muhamadazree.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum wtw..
hai sayang..mm.. apsal blog formal sangat..bosan ar..hehe..gurau jak.. anyway..boleh lah tahan..tp jan la blog tu formal sangat k..mm..cinta trus la bah d bincang..ndak bgs bercinta wee..haram..hehe..ndak salah jatuh cinta..tp jangan sampai jatuh maruah..remember that..okay..lastly..nti aku contact ko ek..take care..friends forever..(^_^)..your cutest friend ever..rohana af..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum wiwee
Aku ni..c nanna..dgn c mardiyana..rindu bah wee..bila mo dtg cne..ko ndak rindu ka dgn aku..byk cita ni mo bg tau dgn ko..balik nti..smpikn slm saaaaaaaaaaaaayang dgn mummyku..k..beliauku jgk...jan lupa sms aku..ada apa2 mslh..contact aku k..saaaaaaaayang ndut..